niedziela, 19 listopada 2017

#80 Pokaż swój styl z Etuo!

Hejka!

Dzisiejszy post jest podwójną recenzją,
jest to pierwszy tego typu wpis na moim blogu i
mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Pierwszą rzeczą są dwa prześliczne case na telefon.
Jeden z nich - jak możecie się domyślić - został zaprojektowany przeze mnie...
Nawiązując do mojego ostatniego koncertu Harry'ego postanowiłam,
że to właśnie jego zdjęcie będzie wyglądało idealnie na moim telefonie i nie myliłam się!
Za każdym razem kiedy biorę swój telefon do ręki, od razu wraca do mnie mnóstwo, wspaniałych wspomnień związanych z jego osobą! Coś wspaniałego!
Etui są wykonane, naprawdę z bardzo porządnej i przyjemnej gumy,
więc jest to duży plus podczas ''ubierania'' ale również dokładnie ochroni nasz telefon :)
Takie lub inne case znajdziecie na stronie ETUO.PL
mają wiele różnych wzorów i tematów do wyboru, więc myślę,
że każdy może znaleźć tam coś dla siebie!
Myślę, że zaprojektowanie takiego case samemu, sprawdzi się na pewno jako idealny prezent dla bliskiej nam osoby :)
Dodatkowo mam dla Was rabat -10% na wszystkie etui, folie oraz szkła do telefonów
wystarczy, że podczas składania zamówienia wpiszecie kod: blogznizka i gotowe!
.
.
.
.
.

Drugą rzeczą, o której chcę Wam powiedzieć jest książka
Pokaż Swój Styl
Jest to jedna z moich ulubionych książek i na pewno
co jakiś czas będę do niej zaglądała, bo jest ona bardzo przydatna.
Jej autorką jest sławna blogerka modowa Aimee Song, która radzi jak prowadzić Instagrama, aby przyciągnąć dużą liczbę odbiorców i obserwatorów, którzy będą śledzić Twój profil i co więcej, pomogą rozwinąć Ci swoją własną markę w internecie!

Krótkie streszczenie, które znajduje się na książce:

Chcesz się dowiedzieć, jak wyróżnić swoje zdjęcia wśród milionów selfie wrzucanych codziennie na Instagram? Jak je edytować i tagować? Jak zdobyć aktywnych obserwatorów i współpracować z reklamodawcami? Jak zbudować na Instagramie własną markę i zostać influencerką? 

O tym wszystkim opowie ci Aimee Song, autorka bloga „Song of Style”. Jest jedną z najbardziej znanych blogerek świata, uznaną przez „The Business of Fashion” za osobę kształtującą światowy rynek mody. Znalazła się na liście 30 największych biznesowych talentów przed trzydziestką magazynu „Forbes”. Na pokazach mody zasiada w pierwszych rzędach. Od lat współpracuje ze znanymi markami. Jej bloga odwiedza miesięcznie ponad 4 miliony osób, a konto na Instagramie codziennie śledzi prawie 4 miliony obserwatorów.


Więc jeśli tak jak ja chcecie z każdym zdjęciem rozwijać swojego instagrama,
jest to strzał w dziesiątkę!
Poradnik ten znajdziecie na stronie księgarni Mega Książki,
której link znajduje się na dole strony, więc koniecznie zajrzyjcie!


Miłego wieczoru! xx ;*










Maja :)

10 komentarzy:

  1. Mam etui z tej firmy i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne etui na telefon, uwielbiam Harrego <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ten wpis! Lecę po książkę! :) Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam tą książkę właśnie na tania ksiazka, czekam na dostawe i mam nadzieje, że również mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obsewrwuję i zapraszam na moje dwa blogi
    https://princeshealthy.blogspot.com/
    https://aleksandrakuk.blogspot.com/

    Jeden to nowy blog,a drugi to już starszy. Prowadzę dwa zapraszam.
    Co do postu, uwielbiam Harrego, bardzo mi się podoba etui na telefon i może zrobię siostrze prezent pod choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne jest to etui, muszę kupić podobny bo uwielbiam Harrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przymierzałam się do kupna etui z tej strony. Dziękuję za rabat! ♥
    https://www.ladartystyczny.pl

    OdpowiedzUsuń