sobota, 4 listopada 2017

#77 Make Up Tutorial




Hejka!
Tak jak obiecywałam, dodaję post z moimi własnymi makijażami 
idealnymi na imprezę Halloweenową.
W prawdzie Halloween był 4 dni temu, ale obiecałam, że go dodam a dużo osób pisało do mnie, że chcecie taki wpis więc jest :)

Zaczynając od tego najdelikatniejszego, który jest raczej dla osób, które
nie lubią zbyt wyróżniać się z tłumu lub po prostu
nie mają do tego czasu ani cierpliwości.

Drugi makijaż jest już trochę bardziej widoczny,
świetnie nada się gdy nie macie zbyt wiele czasu i pomysłu.
Możecie również kombinować z kolorami,
W moim przypadku użyłam zwykłego różu do policzków
oraz czarnego, matowego cienia do powiek.

Kolejny natomiast jest już bardziej Halloweenowy i
bardzo czasochłonny, ponieważ wykonanie go zajęło mi ok 2h
ale uważam, że wart jest tej pracy, ponieważ prezentuje się naprawdę świetnie.
Do wykonania podobnego makijażu musicie użyć przede wszystkim wyobraźni :)

Ostatni już makijaż, robiłam dzisiaj,
zobaczyłam coś podobnego ostatnio na instagramie, ale
nie wszystkie szczegóły mi się spodobały więc postanowiłam co nieco pozmieniać
i powiem Wam szczerze, że jest to chyba mój ulubieniec,
co prawda również jest bardzo czasochłonny oraz precyzyjny,
ale na żywo na pewno robi wrażenie :)

W komentarzach możecie pisać mi co sądzicie o pierwszym
moim tego typu wpisie, czy chcecie abym częściej dodawała jakieś makijaże?
I oczywiście czekam na wasze opinie co do makijaży,
który najbardziej przypadł Wam do gustu?

Zapraszam Was również do obejrzenia mojego krótkiego filmiku z makijażem --> KLIK

Miłego weekendu! xx ;*












Maja :)

13 komentarzy:

  1. świetne makijaże <3 ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne makijaże, pięknie wyglądasz w warkoczach więc ten makijaż podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow masz talent czekam też na zwykły makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaże są świetne, ale mnie najbardziej spodobały się (może to będzie dziwne ;p) Twoje brwi! Są idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda. Szkoda tylko że dowiedziałam się dopiero teraz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, czekam na codzienne makujaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ♥️ Masz talent 😃👌🏼

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow naprawdę ciekawe makijaże. Nie potrafię wybrać najlepszego. Ja nie mam zbytnio cierpliwości do takich rzeczy c: więc zazwyczaj marnie mi to wychodzi - co innego ze stylizacjami :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci wyszły! :D Najbardziej podobają mi się dwa ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ciekawie to wyszło, masz talent! :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się makijaż 3 i 4 :D wyszły Ci znakomicie :) A ja w tym roku przeprałam się za czarownicę, też poszalałam z makijażem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie super, ale najlepszy chyba ostatni - la morte. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super makijaże na halloween, masz talent!:)

    OdpowiedzUsuń