sobota, 14 października 2017

#74 'too much to ask'



Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was, z moją kolejną stylizacją,
oczywiście w moich ulubionych kolorach :)
Jest to outfit, który nada się na różne okazje, zarówno te eleganckie jak i te na co dzień,
a co najważniejsze jest on bardzo wygodny i praktyczny,
czyli tak jak każdy z nas lubi :)

Jest to również pierwsza sesja po mojej małej metamorfozie...
Jak możecie zauważyć obcięłam włosy,
które jeszcze miesiąc temu były nieco za pas i
szczerze Wam powiem, że żałuję,
że zrobiłam to dopiero teraz, bo nie sądziłam, że dzięki temu będę czuła się dużo bardziej komfortowo i jest to naprawdę dużo wygodniejsze,
więc bardzo się cieszę, że wreszcie to zrobiłam :D

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają ;*

Na moim kanale na YouTube pojawił się nowy, krótki filmik z moich urodzin, więc zapraszam Was do obejrzenia --> KLIK
Piszcie czy chcielibyście, żebym zaczęła nagrywać więcej filmów na yt
i jakie chcielibyście zobaczyć :)

Zmieniając temat...
Chciałam podzielić się z Wami moim ogromnym szczęściem,
ponieważ tydzień temu, w moje urodziny dowiedziałam się, że
jedno z moich największych marzeń się spełni (w prawdzie nie w całości ale jednak w połowie tak)
jak już niejednokrotnie wspominałam jak bardzo kocham One Direction i
 że od 6 lat jestem Directioner, ale nigdy nie miałam okazji
zobaczyć żadnego z chłopaków na żywo, a teraz po ich rozpadzie
nie jest już możliwe pójście na koncert 1D, dlatego
postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i póki jeszcze jest okazja to
chciałabym chociaż zobaczyć ich z osobna...
Więc kupiłam bilety i za 24 dni jadę na koncert Harry'ego do Berlina,
a jako że od samego początku Niall był moim ulubieńcem to udało mi się kupić moje wymarzone M&G właśnie na jego koncercie w Wiedniu,
 więc jestem teraz najszczęśliwsza i jeszcze nie dociera do mnie fakt, że
zobaczę 2/5 One Direction a Horan'a będę mogła przytulić <33
Tych emocji, które teraz są we mnie, nie da się opisać słowami
i myślę, że każdy kto kiedyś przeżył coś podobnego mnie zrozumie :)
Wiem, że może dla niektórych wyda się to głupie, ale bardzo dużo zawdzięczam One Direction,
to z nimi dorastałam, dzięki nim tak naprawdę zaczęłam uczyć się angielskiego i wierzyć w to, że wszystko jest w życiu możliwe jeśli się tego naprawdę chce.
Są to moi pierwsi idole i zawsze będą bardzo ważną częścią mojego życia :)

Jeśli chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej o tych koncertach, to zapraszam Was
na snapa beauty_bloggers gdzie mam zamiar jutro opowiedzieć trochę więcej na ten temat. Nagrywam tam w każdą niedzielę, więc jeśli jesteście ciekawi to zapraszam!
Jeśli macie jakieś pytania to piszcie śmiało, chętnie na nie odpowiem :)

Miłego weekendu! xx ;**









Koszula - Bershka / Spodnie - Pull&Bear / Buty - Nike Huarahe

Maja :)

23 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądasz, ja także mam zamiar w niedalekiej przyszłości ściąć włosy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się ta stylizacja, szczególnie spodnie! Włoski masz śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie piękne! Cała stylizacja super,ale twoje włosy to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, bardzo mi sie podoba koszula.
    Życzę Ci udanych koncertów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!
    Wyglądasz świetnie bluzka idealnie pasuję do spodni z wysokim stanem , które podkreślają twoją figurę

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jest boska <3 lubie ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylówka genialna, ale mnie najbardziej zachwyciły Twoje włoski! Piękne są! *o*
    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku cudna stylówka! Wow <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie cudowne włosy *_* Piękne ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się że spełniłaś swoje marzenie ! i moim zdaniem taki kolor włosów o wiele bardziej ci pasuje :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O jacie :o Włosy! Kiedyś były takieee długie, ale teraz również są piękne! <3 Cudna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow naprawdę świetnie wyglądasz. Masz bardzo ładną oryginalną urodę. Super że twoje marzenie się spełni!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne masz włoski :) Nadal są bardzo długie, ale po obcięciu wyglądają na jeszcze gęstsze ;) Stylizacja bardzo mi się podoba. Szczególnie koszula wpadła mi w oko.
    Bardzo się cieszę, że jesteś w trakcie spełniania swoich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz. Miłych wrażeń na koncertach!
    Pozdrawiam
    https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że uda Ci się spotkać chłopaków i spełnić marzenia! Ładna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna stylizacja, najlepsza jak dla mnie jest ta koszula:)

    OdpowiedzUsuń