wtorek, 14 listopada 2017

#79 'we're not who we used to be'




Hejka!
Przygotowałam dla Was dzisiaj jesienną stylizację.
Według mnie jesień wcale nie musi być szara i ponura,
kolory żółci i czerwieni to idealne podkreślenie każdej stylizacji w taką pogodę.
Jeśli poszukujecie jakiś rzeczy właśnie w tych kolorach, to jestem pewna,
że na stronie Zaful czy SammyDress znajdziecie coś idealnego dla siebie.
A tutaj jedna z moich propozycji, w której główną rolę gra żółty, oversizowy sweterek oraz denimowa kurtka z kolorowymi napisami, która z pewnością przyciąga wzrok :)

Mam nadzieję, że zarówno stylizacja, jak i zdjęcia Wam się spodobają 
i być może zainspirują Was do stworzenia czegoś podobnego ;*

Miłego dnia! xx ;*













Kurtka - KLIK / Sweter - KLIK / Spodnie - TallyWeijl / Buty - KLIK

Maja :)

10 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, mi na pierwszy rzut oka nie kojarzy się z jesienią, ale po dłuższym pezygladnieniu się jest ten klimat. Świetne zdjęcia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja i zgadzam się, że jesień wcale nie musi być szara i ponura!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeansowe kurtki! Twoja jest też super. Może zainteresuje Cię post u mnie na blogu - historia kurtek jeansowych i kilka przykładów z historii i teraźniejszości. <3
    https://bbewitchedd90.blogspot.com/2017/06/historia-kurtki-jeansowej-wiek-xix-do.html
    Pozdrowienia i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja świetna!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądasz! Bardzo udana stylizacja :) Uwielbiam kapelusze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Wyglądasz świetnie. I ten kapelusz <3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super look,ta kurtka jest naprawdę genialna!:)

    OdpowiedzUsuń