sobota, 20 stycznia 2018

#81 '...ready for it?'


Hejka!
Nie odzywałam się do Was przez pewien czas, co spowodowane było w dużej mierze ilością nauki, którą w ostatnim czasie miałam, chodź nie ukrywam, że pogoda też bardzo mocno się do tego przyczyniła, bo nie oszukujmy się.. gdy jest zimno to raczej nie bardzo mamy ochotę wychodzić,
 a tym bardziej stać na mrozie dość sporo czasu aby zrobić zdjęcia,
bardzo często poświęcając przy tym swoje zdrowie aby jak najlepiej wszystko wyszło.. 
Do tego wszystkiego doszło mi jeszcze jedno zajęcie, którym muszę Wam się pochwalić, bo
od stycznia zaczęłam z przyjaciółmi chodzić na siłownię więc łączymy przyjemne z pożytecznym
a wiadomo, że w grupie zawsze raźniej :D
No ale jednak jest to też jakieś zobowiązanie bo w końcu trening 3/4 razy w tygodniu to też dość sporo czasu, tym bardziej że bardzo wcześnie robi się już ciemno niestety :/
Myślę, że za jakiś czas pojawi się na blogu taki post poświęcony właśnie siłowni i treningom, piszcie w komentarzach czy chcielibyście tego typu wpisy (może jakaś motywacja itp.)
No, ale w końcu się spięłam i poszłam na zdjęcia, na moim Instagramie też
ostatnio trochę więcej się dzieje, więc jeśli jeszcze go nie widzieliście,
to będzie mi bardzo miło jeśli na niego zajrzycie - KLIK :)))

Za równy tydzień wyjeżdżam też na obóz znów z Dawidem Kwiatkowskim, lecz tym razem nad nasze polskie morze do Jastrzębiej Góry, więc oczywiście
szczegółowa relacja z mnóstwem zdjęć pojawi się niedługo :)

Kilka dni temu przyszła też do mnie paczka z Zaful, czyli jak już niejednokrotnie tutaj wspominałam, jednego z moich ulubionych sklepów internetowych :)
Jestem zakochana w tej różowej bluzie, naprawdę świetnie się prezentuje a w dodatku jest mega wygodna i przyjemna w dotyku, szczerze Wam ją polecam <3
A tutaj zostawiam linki do rzeczy które również ostatnio zamawiałam i jestem z nich zadowolona :D
Body - KLIK
Spodnie - KLIK

Tym razem zdjęć nie robiłam sama, a z pomocą przyjaciół z 'branży' więc mam nadzieję, że
Wam się spodobają no naprawdę włożyliśmy w nie dużo pracy i zaangażowania :)
Photographer - KLIK
Model - KLIK


Bluza - Zaful / Spodnie - Pull&Bear / Płaszcz - Stradivarius / Buty - Deezee.pl

Maja :)

18 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tego obozu, oj mi także ostatnio nie chce się w ogóle wychodzić na zdjęcia na taką pogodę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia! <3 nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pakernia? Czemu nie. Mam nadzieje że nauki dużo ale semestr jednak na zaliczonych przedmiotach. Udanego pobytu na obozie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zaliczony haha :D
      Dziękuję :))

      Usuń
  4. Fajna ta rozowa bluza ^^
    Zapraszam do siebie
    cityofwordsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Zdjęcia są naprawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zdjęcia. Z chęcią poczytam jakieś posty na temat siłki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia i super bluza! 😝

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne, klimatyczne zdjęcia! <3
    Życzę udanego obozu, oczywiście z niecierpliwością będę czekała na relację po powrocie! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Siłownia to super sprawa, przez kilka lat ćwiczyłem intensywnie, potem zrobiłem przerwę której żałuję. Planowałem powrót to świetna sprawa. Super zdjęcia ;)
    Facetem-jestem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely pictures dear,you look amazing & beautifull..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrazeniem obrobki zdjec moim zdaniem wyszla mega ! A post o silowni ? Jestem na tak !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa sesja! boska jest ta różowa bluza:)

    OdpowiedzUsuń