sobota, 28 października 2017

#76 Halloween Make Up 2017



Hejka, dziś taki tematyczny i spontaniczny post,
bo mówiąc szczerze nie planowałam takiego dodawać,
ale dzisiaj rano gdy przeglądałam instagrama z makijażami to pomyślałam sobie, 
że fajnie byłoby w jednym miejscu zebrać jakieś
halloweenowe makijaże i Wam je pokazać, 
może coś Was zainspiruje i sami wykonacie jeden z nich :)

Ostatnio bardzo polubiłam malowanie się w takim stylu, bardziej artystycznie
i myślę, że w najbliższym tygodniu pojawi się właśnie taki wpis,
z moimi własnymi zdjęciami makijaży,
nie tylko na halloween i mam nadzieję, że Wam się spodoba,
bo nigdy wcześniej na blogu nie było nic o makijażu a chciałabym to zmienić i
trochę bardziej rozwinąć tematykę bloga :)
Piszcie co sądzicie o takim pomyśle :)

Co do tegorocznych makijaży na Halloween to królują te minimalistyczne i szczegółowe,
powiedziałabym nawet, że są one bardziej eleganckie, nie są przekombinowane oraz bardziej glamour. Patrząc kilka lat wstecz, moda halloweenowa dość mocno się zmieniła, kiedyś ludzie malowali i przebierali się bardziej dla zabawy za różnorodne potwory czy postacie z filmów,
natomiast teraz jest to bardziej sztuka i artystyczne wyrażanie siebie,
co mi osobiście bardziej się podoba ;P

Miłego wieczoru! xx ;*
























Maja :)

17 komentarzy:

  1. O jacie! Lepszych makijaży nigdzie indziej nie widziałyśmy :)S Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne makijaże! Ja mam już wybrany na tegoroczne halloween. Nie ma go tu, ale również jest minimalistyczny!
    Zapraszam do siebie :)
    https://donariuffikipepa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Naprawdę trzeba mieć cierpliwość i wyobraźnię do tworzenia takich cudownych rzeczy.
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow piękne pomysły, trzeba mieć talent i dużą kreatywność do czegoś takiego!

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju wygrywa żyrafa :D chociaż ja nie lubię haloween to czasem fajnie zobaczyć takie makijaże ;)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, niektóre makijaże są wprost niesamowite! A pomysł z twoimi artystycznymi makijazami też bardzo mi się podoba, więc się nie zastanawiaj, tylko dodawaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, niektóre makijaże są wprost niesamowite! A pomysł z twoimi artystycznymi makijazami też bardzo mi się podoba, więc się nie zastanawiaj, tylko dodawaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetne makijaże. Na pewno się zainspiruje i skorzystam z któregoś na imprezę Halloweenowa. Dobra robota kochana! Czekam na twoje makijaże. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne - to nie makijaż - to sztuka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne charakteryzacje! :)
    W mojej okolicy nie obchodzi się Halloween, ale podoba mi się to święto :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wow :o najlepsze są chyba pierwsze 4 i do tego te ,komiksowe, istne cudo :o fajny zbiór inspiracji :)

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie świetne ♥️ Masa inspiracji - to lubię 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne makijaże! Szczególnie spodobała mi się t wersja Harley i czaszki <3
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaże coś przecudowne, też chciałabym robić takie makijaże:)

    OdpowiedzUsuń