niedziela, 5 sierpnia 2018

#92 'we can just dance to this'



Hejka!

Wybaczcie, że wpisy pomimo tego, że są wakacje nie pojawiają się regularnie, ale nie czuję się na siłach aby były one jakoś częściej... Nie chodzi o to, że już mnie to nie kręci, bo wręcz przeciwnie jest to moja największa pasja, kocham sesje zdjęciowe, pozowanie, przygotowywanie stylizacji, wybieranie miejsc czy dobrych ujęć.. Jest to coś w co wkładam całe swoje serce, jara mnie to pod każdym względem, ale... Zawsze musi być jakieś ale, niestety. Ale mam ostatnio bardzo duże problemy z samoakceptacją, są takie dni że nie mogę na siebie patrzeć i najchętniej usunęłabym wszystkie zdjęcia i już nigdy nie robiła nowych. Brakuje mi chodzenia na sesje ze znajomymi, czy po prostu wygłupów przed obiektywem, po prostu mam jakąś wewnętrzną blokadę, która nie tylko mnie blokuje ale też niszczy mi samoocenę, która i tak już praktycznie nie istnieje. 

Niedawno przyszła do mnie nowa paczka z okularami z Rosegal więc bardzo chciałam Wam je pokazać bo są naprawdę cudowne, chodzę w nich teraz non stop. Uwielbiam okulary przeciwsłoneczne i mam już w sumie swoją małą kolekcję, którą na pewno będę powiększała, bo uważam że okulary to bardzo ważny element stylizacji, ale trzeba dobierać je ostrożnie i pamiętać o tym, że każdy z nas ma inny kształt twarzy więc nie wszystkie okulary sprawią, że będziemy wyglądać ładniej.

Za tydzień wybieram się do Warszawy na koncert Ed'a Sheerana 12 sierpnia i ciekawa jestem czy ktoś z Was również będzie?

Może macie jakieś ciekawe plany na wakacje? 
Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam jak spędzacie wolny czas.



















Biały top - KLIK / Spodnie - Bershka / Buty - Vans / Okulary - KLIK1 KLIK2


Maja ;* xx

7 komentarzy:

  1. Tez mam czasami takie dni :)
    Ale Ty masz świetnego bloga i super zdjęcia !
    Nie poddawaj się 😊

    https://twinstyl.blogspot.com/2018/08/sonecznikowy-sza.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorowe zdjęcia:) życzę udanego koncertu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda dziewczyna sądzę że ma takie dni gdy staje przed lustrem i ma ochotę je zbić :) spokojnie to tylko na szczęście przejściowe! Jesteś śliczna i powinnas o tym pamiętać! Ja w tym roku pracowałam w wakacje ale teraz odpoczywam! Świetne zdjęcia!
    by-fala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. wybierzesz się kiedyś ze mną na sesje? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwa piękność!

    OdpowiedzUsuń