niedziela, 26 sierpnia 2018

#93 'end of the day'



Wakacje już prawie dobiegły końca, lato w sumie też. Czas wrócić do rzeczywistości.. Mam wrażenie, że wrzesień wraz z początkiem szkoły jest chyba najsmutniejszym miesiącem bo nie dość, że żegnamy się z latem, wspaniałą pogodą i energią, to jeszcze z końcem 'wolności' i rozpoczynamy kolejny etap swojego życia. Rozpoczynając sezon jesienny, chciałam pokazać Wam jedną z moich ulubionych stylizacji w ostatnim czasie, jest to cudowny kombinezon, który w połączeniu z klasycznymi, czarnymi kozakami naprawdę wygląda zjawiskowo. Całą stylizację dopełniłam prostym kapeluszem, który idealnie współgra z butami. Jedynie 3 elementy ubioru, a w połączeniu tworzą elegancką, jesienną stylizację, która nada się na różnego rodzaju okazje czy imprezy.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Wszystkie rzeczy podpisałam Wam na dole ;D



















Kombinezon - Zaful / Buty - Tamaris / Kapelusz - Zaful

Maja ;*

13 komentarzy:

  1. Oj tak nie wierzę, że został już tylko miesiąc wakacji ;/
    Przepiękny jest ten kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna stylizacja! masz cudne włosy :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon super! Zazdroszcze figury! :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mi zimno na samą myśl że zaraz do szkoły... Śliczna stylizacja, aczkolwiek kontrowersyjne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest elegancja. Nic w tym kontrowersyjnego. Jedynie to niecodzienne, że młoda kobieta może byc tak bardzo elegancka.

      Usuń
  5. Śliczny kombinezon, bardzo Ci pasuje :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon przepiękny, mam w podobny wzór spodnie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja wiem, nie do końca jest tak, że koniec wakacji to same minusy. Nowy rok szkolny nowe znajomości, nowe pierwszoklasistki 8) i wiele atrakcji!
    Co do stylizacji nie wiem, skupilem się na udach xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest przeepiękne <3

    Zaobserwowałam ;) monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, w takiej stylizacji śmiało wybrałabym się na jakiś koncert :D
    Bardzo ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia i pięknie wyglądasz! Zgadzam się z Tobą, wrzesień to niezbyt wesoły miesiąc, ale trzeba się przyzwyczaić. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow super zdjęcia, zakochałam się w tym kombinezonie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz zjawiskowo pięknie.

    OdpowiedzUsuń