czwartek, 21 czerwca 2018

#91 'locked out of heaven'


Hejka!


Tak jak ostatnio zapowiadałam, zebrałam się do roboty - 2 dni i filmik wraz z sesją gotowy ^.^ Bardzo cieszę się, że poszło mi z tym tak łatwo i przyjemnie :D Tutaj link - KLIK do mojego kanału na YouTube, jest to dopiero mój 5 filmik więc byłoby mi strasznie miło gdybyście subskrybowali mój kanał i zobaczyli filmik ;** 


Długo też planowałam to jak z wizualizować moje pomysły za pomocą zdjęć i szczerze Wam powiem, że cieszę się z takich właśnie efektów. Ciekawa jestem bardzo co Wy sądzicie o zdjęciach typu retro i pomyśle z gazetą. Bardzo lubię eksperymentować i dodawać różne elementy do zdjęć, aby były one takie w moim stylu, rozumiecie... 


Od jutra już wakacje, macie jakieś plany lub pomysły, które chcielibyście zrealizować latem? Piszcie w komentarzach, chętnie dowiem się jak chcecie je spędzić ;D


Miłego dnia! xx












Top - KLIK / Spodenki - KLIK / Kurtka - Bershka / Buty - Vans Old Skool

Maja ;*

13 komentarzy:

  1. Białe szorty są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty super, ale ten kolor włosów wymiata! Przepiękny <3
    Zapraszam do mnie: https://littaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) czy dobrze widzę, ze zdjęcia były robione takim aparatem na kliszę? :) nie znam fachowej nazwy, ale jest on bardzo nostalgicznym urządzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, były one robione zwykłą lustrzanką i po prostu tak je przerobiłam bo uwielbiam taki efekt ❤️

      Usuń
  4. Extra look ! Świetne spodenki ❣️

    OdpowiedzUsuń
  5. Te szorty mega mi się podobają jak i cała stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę że możesz pojechać do jakiegoś większego miasta i pobawić się zwiedzać jakieś ciekawe miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja i zdjęcia!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te spodenki:) Świetne fotografie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z zaczytaną dziewczyną w takiej scenerii!! Jesteś super piękną kobietą i bardzo elegancką, nawet w sportowym, młodzieżowym stylu!

    OdpowiedzUsuń