poniedziałek, 5 lutego 2018

82 'Ferie With Flower'





Hejka kochani!
Przed wczoraj wróciłam z obozu, jak pewnie większość z Was już wie jaki był to obóz :)
Dla osób, które nie wiedzą byłam na obozie muzycznym z Dawidem Kwiatkowskim.
Był to mój 2 obóz właśnie z Dawidem i naprawdę znowu było tak samo cudownie.
Postaram się w dużym skrócie opisać Wam to co się tam działo.
Zacznę może od opisania Wam warsztatów, które były głównym punktem obozu wraz z gośćmi specjalnymi, którzy te zajęcia prowadzili.

Warsztaty dziennikarskie - prowadzone przez Piotra Grabarczyka,
czyli jednego z popularniejszych dziennikarzy w internecie.
Z każdą osobą odbywały się dwie formy zajęć - teoretyczne i praktyczne.
Oczywiście praktyczne wszystkim najbardziej się podobały :)
Co do dziennikarstwa, każdy z nas miał okazję aby przeprowadzić przed wszystkimi własny wywiad z Grabarim, na wylosowany wcześniej temat.
Bardzo cieszę się, że mogę pochwalić się, że mam na swoim koncie takie właśnie doświadczenie i w pewnym sensie jest to również dość duża walka ze stresem i opanowaniem, gdy musisz przeprowadzić wywiad z popularną osobą, którą znasz tylko z internetu, gazet czy telewizji, a teraz tak po prostu siedzisz obok niej i rozmawiacie na oczach wszystkich.
Krótko mówiąc, było genialnie!
Gdybym miała okazję aby to powtórzyć, poszłabym bez zastanowienia! :D

Kolejne zajęcia były z Justyną Bulińską - stylistką m.in. Dawida, Michała Szpaka jak również menadżerką Joanny Krupy.
Oczywiście część praktyczna była dla mnie najlepsza, ponieważ mogłam się sprawdzić w roli zarówno projektanta jak i stylisty.
Rolą każdego z nas było z pośród 3tys różnych ubrań wybrać coś dla siebie, przerobić daną rzecz pod względem tematycznej sesji zdjęciowej z Kwiatem, która odbyła się wieczorem.

Zajęcia wokalne z najpopularniejszym trenerem wokalnym w Polsce - Bartkiem Caboniem, również były cudowne. Wspaniała atmosfera, bez żadnej presji czy stresu! Naprawdę wspaniały człowiek.
Później nagrywaliśmy w studio piosenkę obozową, która jak tylko pojawi się na YouTube, natychmiast dam Wam znać :D

Najlepsze na koniec, czyli zajęcia taneczne z czterokrotnym uczestnikiem Tańca z Gwiazdami -Kamilem Kuroczko.
Tak jak przez całe swoje życie nienawidziłam tańczyć, nigdy mi to za dobrze nie wychodziło itp., tak po tych zajęciach z Kamilem, pokochałam tańczyć. Jest on tak pozytywną, sympatyczną i kochaną osobą, że samymi słowami potrafi naprawdę wiele zdziałać. Na pewno jego wszystkie słowa zostaną w mojej pamięci przez bardzo długi czas :D
Nawet teraz po skończonym obozie pisze z nami na Facebooku, motywując nas i wspierając w różnych sprawach. Wspaniały człowiek!
Uwielbiam go! <3

Po za wymienionymi wyżej zajęciami, podczas obozu odbyło się również Mam Talent gdzie główną nagrodą była wejściówka na backstage do 'prawdziwego' Mam Talent i możliwość zobaczenia tego całego procesu od tyłu - więc naprawdę warto się postarać :))
Poznałam tam tak wiele wspaniałych osóbek, z którymi mam nadzieję uda mi się utrzymywać kontakt jak najdłużej <3
Obóz z idolem to naprawdę najlepsze co może być i ten czas spędzony tam,
uważam za najlepszy w swoim życiu.
W ciągu jednego tygodnia byłam w stanie nauczyć się więcej niż przez kilka miesięcy w szkole. Dzięki tym warsztatom otworzyłam oczy na pewne sprawy i rzeczy,
o które będę musiała w przyszłości zawalczyć, aby móc mieć zawód,
który będzie moją pasją a nie przymusem.




























Maja :)

24 komentarze:

  1. Zazdroszczę ! Sama jestem fanką Dawida od kilku lat, ale niestety nigdy nie miałam okazji być na żadnym z jego obozów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super !!! Świetne zdjęcia:*!
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być naprawdę ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog a wpis świetny ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. wow zazdroszczę Ci takiego spotkania ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super zdjęcia, zazdroszczę zdjęcia z Dawidem haha. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. obóz muzyczny? brzmi ciekawie :) warsztaty super, zdjęcia z fajną pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, gratuluje kochana! <3
    Taki obóz to na pewno rewelacyjne doświadczenie.
    Świetne, pozytywne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog ;)

    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    https://dlakazdegocosinteresujacego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na ferie! Cieszę się, że miło spędziłaś czas! :) Mnóstwo wrażeń i atrakcji oraz bezcenne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post i bardzo chciała bym pojechać na taki wyjazd z Dawidem, jest moim idolem i kocham go całym serduszkiem, mam nadzieję, że będę miała okazję spotkać go naprawdę :) Pozdrawiam!
    https://paznokciefryzurymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś Ci się uda zobaczysz!! Trzymam kciuki <3

      Usuń
  12. Super spędzony czas !!!!
    Zapraszam na mojego bloga
    https://workfamilytraining.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie ciekawi ile kosztuje taki obóz? Przepraszam za bezpośrednie pytanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w sumie zależy od miejsca obozu i od Twojego miejsca zamieszkania, bo cenę końcową ustala się pod względem miasta, z którego dojeżdżasz. Wystarczy, że wejdziesz na stronę Kompas.pl i zaznaczysz zima albo lato, a w prawym górnym rogu znajduje się link do Obozów z Dawidem Kwiatkowskim, tam wszystko możesz sprawdzić :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Ale super sprawa - taki obóz :D do tego świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super 😃 Bardzo dużo słyszałam o tych obozach. Fajnie, że spędziłaś czas z swoim idolem 💓💚 Chętnie sama bym wybrała się na taki obóz😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/02/badz-jak-oni-3.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiałaś świetnie spędzić czas na tym obozie! Zamierzasz wybrać się na niego po raz kolejny? Czy może te dwa razy ci wystarczą? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie pojechałabym jeszcze nie jeden raz! Planuję wybrać się w przyszłe wakacje na turnus 18+

      Usuń
  17. Sprawdziłam przed chwilą. Wow...az tyle trzeba zapłacić? Podobno Szpak tez chce organizować podobne obozy( ale nie wiem czy to prawda)

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę takich ferii, musiało być naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tommy hilfiger koszulka męska może stanowić bardzo ciekawy pomysł na prezent dla faceta. Jest to ponadczasowa, modna oraz bardzo popularna część garderoby.
    tommy hilfiger koszulka męska

    OdpowiedzUsuń