piątek, 31 sierpnia 2018

#94 'stop pretending that is easy all the time'




Moda na styl retro, to coś co króluje teraz we wszystkich modowych trendach, praktycznie w każdej sieciówce znajdziemy coś w tym stylu. Od samego początku jestem totalnie zakochana w każdym kawałeczku tego trendu, czuję się w tej kwestii jak ryba w wodzie, a każda nowa, oryginalna stylizacja działa na mnie jak narkotyk, przeglądając wspaniałe stylizacje na instagramie, oglądając filmiki na youtube które tworzone są właśnie pod takim kątem to zdecydowany przypływ endorfin w moim mózgu. 
Nieważne jak bardzo dziwnie to brzmi, jestem w tym po uszy zakochana i jest to dla mnie ogromną motywacją i siłą do jeszcze większej odwagi i pewności siebie względem ubrań. Ostatnio też zrozumiałam, że pokazanie swojego stylu początkowo jest naprawdę dużą odwagą, lecz z czasem to nie ubrania stają się odwagą, a my sami. Poprzez styl wyrażamy więcej emocji, cech charakteru czy osobowości niż może nam się wydawać. 
Nie każdy ma na tyle odwagi by wyjść z domu ubrany np. 'na menela' jak dużo osób ocenia taki styl? 
Przecież jak można wyjść w ogromnej ortalionowej kurtce, rozciągniętej bluzie i szerokich dresach do tego ubrać wysokie, kolorowe/wzorzyste skarpetki? 
Przecież wtedy wyglądasz jak biedak, a przecież nim nie jesteś...
Tak właśnie myślą ludzie, którzy, no nie oszukujmy się nie mają w sobie zrozumienia, a przede wszystkim tolerancji do drugiej osoby. Jakoś dlaczego ludzie w USA najczęściej chodzą właśnie tak ubrani? 
Nie dlatego, że nie mają pieniędzy, są skąpi itp. chodzi głównie o to, że nie boją się oceny, czy krzywych spojrzeń na ulicy, bo tam każdy może być sobą, niezależnie od tego kim się jest, skąd pochodzi czy jak wygląda. To jest właśnie główny punkt tego aby móc wyrazić siebie, nikt nigdy nie będzie w stanie pokazać swojego prawdziwego stylu jeśli nie przestanie bać się oceny innych. 
Pamiętajcie, że nikt nie ma prawa Was oceniać i 
mówić Wam jak powinniście żyć!


Miłego dnia! xx







































Ogrodniczki - H&M / Sweter - Zaful / Buty - Vans Old School

Maja ;*

4 komentarze:

  1. Boże tyle wspaniałych zdjęć! Mega ci to wyszło ! Ja kocham przerabiac zdjęcia na retro gdy używam filtru w którym zdjecie wygląda na potluczone
    Retro to zdecydowanie mój ulubiony styl!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pozytywne zdjęcia:) Bardzo podoba mi się stylizacja!

    OdpowiedzUsuń