sobota, 24 lutego 2018

#85 CO BĘDZIE MODNE W 2018?



2018 rok będzie z pewnością mieszaniną różnych stylów czy kolorów, ale przede wszystkim stylu lat 80 i 90, czyli to co uwielbiam! Tak jak w poprzednim roku królować będzie oversize, lecz tym razem projektanci postawili na duże podkreślenie talii za pomocą różnego rodzaju pasków, często podwójnych aby dawały wyraźniejszy efekt. Oczywiście paski Gucci wciąż na topie, jak również sama marka, która cieszy się w ostatnich czasach ogromną popularnością! Duże denimowe kurtki, w ciemnych odcieniach jeansu będą świetnie sprawdzać się na zmianę z kolorowymi marynarkami. 


Większość trendów z pewnością znajdziecie w jednym z moich ulubionych sklepów internetowych, czyli Zaful. Polecam zerknąć, może akurat znajdziecie coś dla siebie :)



Pastele! Kocham wszystko co pastelowe, więc jak dla mnie jest to strzał w 10. Delikatne kolory fioletu, różu, mięty czy żółci to coś co będzie wyróżniać ten rok pod względem delikatności barw. 




Jednym z najmodniejszych trendów, będzie tak zwany TOTAL LOOK czyli ubieranie się od stóp do głów w tym samym kolorze. Wszelkiego rodzaju garnitury, szczególnie białe będą bardzo poszukiwane. Zestawy kolorowych dresów, nie tylko na sportowo ale również jako elegancki outfit w połączeniu ze szpilkami, to jeden z moich ulubionych trendów.





Wysoko górować będzie też plastik. Wszystko co przezroczyste, a szczególnie buty, to look, który na pewno pojawi się u wielu gwiazd Hollywood.


 

Żeby nie było zbyt nudno wszelkiego rodzaju frędzle czy paski będą mile widziane, aby dodać trochę życia naszym outfitom.



Znowu wśród torebek pojawiać się będą nerki, tym razem więcej kroi, modelów czy kolorów będzie do naszej dyspozycji. Jeśli mam być szczera, ze wszystkich trendów, które opisałam ten najmniej do mnie przemawia i chyba nigdy nie spodobają mi się nerki. Może i są praktyczne, ale do mnie nie przemawiają i z pewnością nie popieram tego trendu. 



Co do nakryć głowy, powraca 'babciny' look, czyli berety. Różnego koloru, z cekinami, koralikami lub różnymi elementami staną się po prostu hitem, na który już teraz decyduje się dużo osób. 



Już za niedługo wiosna, więc czas pomyśleć o okularach przeciwsłonecznych. W tym roku okulary staną się najpopularniejszym dodatkiem, więc warto je mieć. Wąskie, o różnych kolorach czy zdobieniach to coś co pochłonie na pewno modę na Instagramie, ale nie tylko. Tego typu okulary pojawiły się na niemal każdym z najpopularniejszych pokazów mody m.in. Saint Laurent czy Balenciagi.


Na koniec buty, najmodniejszy model pewnie większość z was już widziała, gdyż nosi je teraz prawie każda modelka czy popularni celebryci. Mowa tutaj o sneakersach Triple S od Balenciagi.



A tak bardziej elegancko, buty na platformie będą bardzo popularne. Wysokie wzorzyste (najczęściej we wzory kwiatowe) botki czy sztyblety. Tak jak w poprzednim roku wysokie kozaki do prawie wszystkich oversizowych rzeczy będą nam pasować.



Maja :)

18 komentarzy:

  1. Niektóre ze stylizacji całkiem ciekawe😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podążam za modą ale zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj będzie sie działo kilka trendów wpadło mi w oko :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastelowe.marynarki najbardziej przypadły mi do gustu, myślę że takie jak wrzucilas na pewno zakupię:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :D Uwielbiam ten trend! <3

      Usuń
  5. LOOK lat 80 i 90 jak najbardziejmi się podoba :D
    http://by-tala.blogspot.com/2018/02/zurawina-i-kawa.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że sneakersy wciąż królują i do tego garnitury w przeróżnych kolorach. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie! <3
    Świetne zestawienia, na pewno wiele trendów zawita do mojej garderoby.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że jest z czego wybierać :D
      Bardzo się cieszę :))
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. Kiedyś lubiłam ubrania oversize, teraz zdecydowanie wolę dopasowane :D
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. pastele w modzie bardzo mi się podobają ożywiają ulicę, a nie tylko czerń i czerń, , jednak ten plastik jest okropny~

    OdpowiedzUsuń
  10. Pastelowe kolory są ładne ale nie do wszystkich pasują :)
    Jednak myślę , że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. lata 80te to jeszcze, ale wg mnie lata 90te to najgorszy czas w modzie, niestety przyszło mi się w tym czasie urodzić i chcąc nie chcąc musiałam w tej modzie żyć:D fajny post, obserwuję i zapraszam do mnie https://anja-ori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham lata 80 i 90. Uwielbiam pastele, jak dla mnie ten rok zapowiada się super w odniesienu do mody.
    Obserwuję.
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ten rok pod wpływem mody będzie naprawdę świetny! :D
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  13. jak dla mnie te okulary są okropne;x

    OdpowiedzUsuń