wtorek, 20 lutego 2018

#84 PINK TOTAL LOOK


Total look w moim lubionym kolorze czyli różowym. Białe tło utworzone ze śniegu to jedna z piękniejszych rzeczy do zdjęć, chodź to co ładne zazwyczaj wymaga poświęceń, a robienie zdjęć w taką pogodę do najprzyjemniejszych rzeczy nie należy, no ale mam nadzieję, że efekty Wam się spodobają i docenicie moją pracę, ponieważ oprócz zdjęć na moim kanale na YouTube pojawił się nowy Lookbook --> KLIK właśnie w tej stylizacji. Jeśli Wam się podoba byłoby mi bardzo miło jeśli zasubskrybujecie mój kanał lub dacie łapkę w górę :) Chciałabym też dodawać tego typu filmiki częściej na mój kanał, więc ciekawa jestem Waszej opinii na ten temat. Piszcie w komentarzach czy chcecie więcej takich filmików ;*



Bluza - KLIK / Spodnie - Pull&Bear / Buty - Deezee / Czapka - Primark

Maja :)

11 komentarzy:

  1. Ostatnio kolor różowy bardzo polubiłam. Przepięknie wyglądasz kochana i śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje do ciebie różowy, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wygodna stylizacja. Pasuje Ci bardzo😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy i świetna bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię takie stylizacje i ten właśnie kolor. Szkoda tylko, ze bluza jest taka króciutka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna różowa dziewczyna. Włosy różowe mega Ci pasują :D
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się ten look! :) Widać, że sesja udana :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Cóż się dziwić na Twojej fantastycznej figurze ubrania leża po prostu świetnie! <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń