piątek, 16 lutego 2018

#83 'Lookbook - ZAYN'


Hejka! Dzisiaj typowo modowy wpis, a w nim różnego rodzaju stylizacje Zayn'a Malika.
Zayn odkąt zaczął spotykać się z Gigi Hadid dość mocno zaczął zwracać uwagę na swoje ubrania.
Jeśli interesowaliście się chodź trochę jego życiem w One Direction, to pewnie wiecie, że nie należał on nigdy do osób które nie zwracają uwagi na swój wygląd czy strój.
Wręcz przeciwnie. Zayn zawsze miał przypiętą łatkę tego pięknego, lubił poświęcać dużo czasu przed lustrem, jego włosy zawsze były idealnie ułożone. Teraz dość mocno eksperymentuje, co widać chociażby po jego fryzurze, która dość często drastycznie się zmienia.

Moją ulubioną stylizacją jest ta, którą umieściłam jako ostatnią, 
według mnie super wygląda w takim wydaniu. 
A jedyne co bym zmieniła to buty, które nie zbyt przypadły mi do gustu.
Ciekawa jestem, która ze stylizacji najbardziej Wam się spodoba.
Czekam na Wasze komentarze! :D
Miłego weekendu! xx ;*











 




Maja :)

7 komentarzy:

  1. Nigdy nie bylam fanka One Direction ale musze przyznac ze ta dziewczyna wplynela na niego i to zdecydowanie na korzysc :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się jego styl ubierania się :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie ten styl. Ostatnie zdjęcia najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  4. Jego styl zawsze zwalał mnie z nóg ;)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń