piątek, 16 marca 2018

#87 'I’m just keeping it real, still looking at your Instagram...'

 

Jakiś czas temu miał pojawić się ten wpis, ale jakoś natłok zdarzeń i brak czasu uniemożliwił mi jego wcześniejsze dodanie. Jest to jedna z tych sesji, z której jestem bardzo zadowolona i uważam, że wyszła ona naprawdę dobrze. No ale tym razem nie jest to tylko moja zasługa, a osób które razem ze mną przy niej pracowały, w dość ciężkich warunkach pogodowych... Pamiętam, że tego dnia było masakrycznie zimno, do tego była ogromna mgła, a aby dostać się do tego starego zakładu, w którym robiliśmy zdjęcia musieliśmy ułożyć ''schody'' z cegieł i przeskakiwać przez rozwalone pozostałości w miejscach gdzie dawniej było wejście, do tego przebieraliśmy się na dworze więc było naprawdę zabawnie.  Była to pierwsza taka nasza wspólna sesja i mam nadzieję nie ostatnia haha. 

Piszcie w komentarzach co sądzicie o zdjęciach i czy chcecie kolejną sesję z chłopakami. 


Tutaj podlinkowałam Wam Instagramy chłopaków, więc jeśli zajrzycie na pewno się ucieszą :D 


* Damian - KLIK
* Daniel - KLIK
* Paweł - KLIK



















Kurtka - Big Star / Spodnie - KLIK / Buty - KLIK

Maja :)

14 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu ale niektórzy uwazaja ze zdjecia w jakis opuszczonych miejscach na zlomowiskach itd sa kiepskie. jA natomiast uważam że twócze i ciekawe wiec zdecydowanie chcę wiecej takich !
    https://by-tala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, bo ja również kocham takie miejsca <3

      Usuń
  2. Uwielbiam taki klimat zdjęć, przepiękne ujęcia i stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejsce na sesje fantastyczne, ale stylizacje to ja inną bym wybrała.
    Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowe bluzy robią robotę, ale dres to kompletnie nie mój styl :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się kadry :D widać w nich zaangażowanie i nie są to tylko przypadkowe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku bardzo się cieszę, że się podobają i ktoś docenia naszą pracę ❤️ To naprawdę bardzo miłe, dziękuję ☺️

      Usuń
  6. Ładnie wyszły te zdjęcia, przemyślane widaci. Kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wykonane zdjęcia ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł na sesje, udała się znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta różowa bluza:)

    OdpowiedzUsuń