sobota, 3 marca 2018

#86 FASHION WEEK'S 2018 - GIGI HADID


Ostatnio na blogu pojawił się wpis na temat stylu Zayn'a Malika, więc dziś postanowiłam pokazać Wam stylizacje podczas Fashion Week'u wiosna-lato 2018 w których główną rolę odgrywa jedna z najpopularniejszych modelek, a prywatnie dziewczyna Zayn'a - Gigi Hadid. Znajdziemy tutaj stylizacje z pokazów m.in. Fendi, Tod's, Moshino, Max Mara, R13, Alberta Ferrettini, Prabala Gurung, Brandona Maxwell, Jeremy'ego Scotta czy Anny Sui. Osobiście uważam, że 90% stylizacji jest na prawdę cudowna, a co chyba najważniejsze funkcjonalna w codziennym życiu i nieprzekombinowana. No, ale to już sami oceńcie, która najbardziej Wam się spodobała, chętnie poczytam Wasze komentarze na ten temat! ;D






Maja :)

10 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podoba ta pierwsza. Chociaz piesek nie wyglada jakby chcial byc gwiazda modelingu :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre jej stylizacje są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe stylizacje, niektóre są nieco przekombinowane, ale i tak mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wszystkie stylizacje trafiają w mój gust, ale przyznam że modelka jest bardzo ładna i we wszystkim prezentuje się wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Gigi Hadid <3 jest moją wielką inspiracją :)
    we wszystkim wygląda olśniewająco :)

    pozdrawiam <3

    mojszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeeeezuu.. Nie. Kompletnie niepodoba mi się kolekcja. Jako całe zestawienia zdecydowane nie. pojedyncze ubrania jeszcze cos bym znalazła. jedynie stylizacja ze zdjecia 4 do mnie przemawia w całości.
    Wszystko oczywiscie jest kwestią gustu i mi nie musi się wszystko podobać, prawda? :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, każdy ma prawo do swojego zdania i oczywiście każdy ma swój gust :))

      Usuń