sobota, 30 września 2017

#73 'Fashion Shows: Autumn-Winter 2017/2018'



Hejka!
Jest to chyba najbardziej czasochłonny wpis na moim blogu...
Obiecałam post ze stylizacjami z najnowszych pokazów i oto on!
Przejrzałam dzisiaj około 700 różnych stylizacji i wybrałam te,
które najbardziej mi się spodobały i przykuły moją uwagę.
Powiem Wam szczerze, że owszem jestem już zmęczona i
moje oczy zapewne też, ale czuję dzięki temu taką wewnętrzną satysfakcję
 i jeszcze bardziej uświadomiłam się w fakcie, że
nie wyobrażam sobie w przyszłości aby moja praca miała nie być powiązana z modą
i na pewno będę robiła wszystko żeby tak właśnie się stało :)

Tworzyłam ten post 3 godziny i mam nadzieje, że docenicie moją pracę i
poświęcicie te 5 sekund na pozostawienie po sobie komentarza :)
Dla Was to tylko chwilka a dla mnie to motywacja do dalszej pracy ;*

Miłego dnia! xx ;**



BIZUU jesień-zima 2017/2018







Chanel jesień-zima 2017/2017





Valonique Branquinho jesień-zima 2017/2018






Fenty x Puma jesień-zima 2017/2018







Tommy Hilfiger jesień-zima 2017/2018





Valentino jesień-zima 2017/2018





Giambattista Valli jesień-zima 2017/2018


Maja :)

14 komentarzy:

  1. Wow ! No cóż za taki post należy ci się odpoczynek i to wielki ! Nie przepadam za modą i się nią nie instresuje ale te stylizacje są ciekawe i bardzo inspirujace :) no i mają coś w sobie co przykuwa wzrok :)
    by-tala.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że robisz coś co kochasz, lecz pamiętaj że w tym środowisku jest duża konkurencja. Stylizację niektóre przykuwają oko.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post, widać, że interesujesz się modą i potrafisz zdobyć na jej temat dużo ciekawych informacji. http://erramood.blogspot.com/2017/09/peleryna-z-kapturem.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :) widać, że włożyłaś w niego dużo pracy. Świetne te stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wpis. robiłam podobny na jednym ze swoich blogow, ale przyznam że nie odobają mi się stylizacje rodem z wybiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow post jest świetny, widać ile włożyłaś w niego serca <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie zdjęcia są super, ale te pierwsze w różu najbardziej zapamiętałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle stylizacji tyle do wyboru tyle do inspirowania się. Super że wybrałaś opcje które mają coś wspólnego z ubraniami noszonymi na codzień, a nie tylko i wyłączenie ze sztuką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ktoś to docenił ❤️

      Usuń
  9. no widać że włożyłaś w to sporo pracy i czasu! takie rzeczy można dojrzeć na pierwszy rzut oka :) świetny blog, będę zaglądać tu częściej

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jaki ciekawy wpis. Dopracowany w każdym calu. Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale megaa post! Jak ja uwielbiam oglądać właśnie takie stylizacje i czytać takie posty! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń