sobota, 23 września 2017

#72 'castle on the hill'



Hejka!
Wreszcie znalazłam chwilę, aby usiąść przed komputerem, zgrać zdjęcia i coś dla Was napisać :)
Rok szkolny dopiero co się rozpoczął, a ja mam już tyle nauki, że nie mam ani chwili dla siebie...
W tym roku doszły mi rozszerzenia i 9 godzin polskiego w tygodniu to 
zdecydowanie o wiele za dużo haha ;P
No, ale pocieszam się faktem, że zostały mi ostatnie dwa lata szkoły :D

Planowałam dodać przynajmniej jeden post z najnowszymi kolekcjami z pokazów mody, więc mam nadzieję, że znajdę w tym tygodniu chwilkę żeby się za to zabrać, bo na bieżąco oglądam różnego rodzaju relacje na snapie właśnie z najnowszych pokazów a niektóre trendy i stylizacje są naprawdę cudowne, jak na przykład pokazy Tommy'ego Hilfiger'a którego uwielbiam,
 zawsze mają one taki swój klimat i moim zdaniem wyróżniają się na tle innych, 
po prostu mają w sobie to coś co przykuwa uwagę <3

Mam nadzieję, że ostatni tydzień września będzie chodź trochę cieplejszy, 
bo wiadomo jak pogoda dopisuje to i humor jest od razu lepszy :)
I oczywiście muszę wybrać się na zdjęcia, a w deszczu raczej nie jest to możliwe,
więc mam nadzieję, że pogoda chodź trochę się polepszy :)

Dzisiejsza stylizacja taka bardziej na sportowo...
Zawsze bardzo chciałam zrobić sesję na boisku i cieszę się, że wreszcie mi się to udało :D
Piszcie co sądzicie :)

Miłego weekendu! 
Wypocznijcie i nabierzcie sił na kolejny tydzień! xx ;**











T-shirt - Sinsay / Spodenki - Bershka / Buty - Nike Huarache / Skarpetki - Sizeer /
Czapka - H&M / Okulary - Allegro

Maja :)

20 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz
    Ja też jestem w drugiej klasie liceum i też te rozszerzenia i masa nauki 7 matematyk 6 chemii i 5 biologii uhh masakra :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie jestem w szkole policealnej (już drugi kierunek) administracja i prawo. Dzisiaj dopiero zaczęłam więc nie wiem jak to będzie, ale mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Tymczasem świetna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to są Twoje naturalne włosy? Mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor włosów :) <3 ostatnie zajęcie najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna! I blog też bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu ale masz piękne włosy. Zazdroszczę!!! Ja mam krótkie i Bardzo rzadkie. Nie mogę się napatrzeć na twoje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękne włosy :) zapraszam mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na sesję. Ja również mam nadzieję na poprawę pogody, bo niestety ta obecna nie sprzyja fotografowaniu. Pozdrawiam!
    https://stylanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka i bluzka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia bardzo mi się podobają <3 Uwielbiam taki klimat :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega pomysł na sesje ! Podoba mi się ten sportowy outfit <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny look, bardzo podobają mi się buciki:)

    OdpowiedzUsuń