czwartek, 17 sierpnia 2017

#69 'act like you love me'




Hejka!
Jest to ostatni post który dodaję, przed moim wyjazdem do Grecjii,
który jest już za trzy dni i szczerze mówiąc nie wiem kiedy pojawi się kolejny,
ale zapewniam Was, że jak tylko wrócę to zasypię Was dużą ilością zdjęć z obozu :)

W ostatnim tygodniu dołączyłam również do składu Beauty Bloggers na snapie,
którego prowadziła będę w każdą środę, więc zapraszam Was do oglądania :)
Dodawajcie --> beauty_bloggers

Te zdjęcia, są chyba jednymi z moich ulubionych,
zrobiłam je na początku lipca, czyli zaraz po mojej zmianie koloru włosów,
z których jestem bardzo zadowolona,
ponieważ jak wiecie uwielbiam wszystko co różowe,
a w takich włosach czuję się naprawdę dobrze :)

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają,
a w komentarzach możecie pisać co sądzicie na temat moich nowych włosów :)

Miłego dnia xx ;**









Maja :)

31 komentarzy:

  1. Rzeczywiście genialny kolor włosów i wspaniałe zdjęcia! :)
    Czekam na wpis z wyjazdu do Grecji.
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie - pateye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tych włosach! 😊 Też czekam na post z Grecji, a może jakieś zdjęcia z samolotu? 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jadę autokarem... Ale będzie na pewno duużo zdjęć :)) ❤️

      Usuń
  3. Śliczny kolor włosów, bardzo mi się podoba :) Sama chciałabym kiedyś pofarbować włosy, ale w innym kolorze niż brąz chyba byłoby mi źle ;P
    Życzę miłego wypoczynku w Grecji! :)
    Pozdrawiam
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włoski, a przede wszystkim bardzo Ci pasują. Pozdrawiam! :)

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolorek. Sama chciałabym kiedyś się przefarbować, ale trochę się cykam :P
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bałam na początku, ale chciałam coś zmienić od dłuższego czasu i w końcu zaryzykowałam... bo życie jest za krótkie żeby się bać! :) ❤️

      Usuń
  6. Fajny kolor sobie wybrałaś, a co do wyjazdu to gratulacje oraz szerokiej drogi i szczęśliwej drogi by nie stało się nic.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie prezentujesz się w tych włosach! Życzę udanej wycieczki do Grecji. Mam nadzieję, że jak wrócisz kilka postów poświęcisz właśnie Grecji - swoich przeżyć itp. Nie mogę się doczekać! Uważaj na siebie i dbaj o siebie!

    Buziaki,
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, będą posty i mnóstwo zdjęć ;D Dziękuję za tyle miłych slow! Pozdrawiam ;** xx ❤️

      Usuń
  8. Ekstra ten kolor włosów! Jak długo ci się trzymał? Pozdrawiam ;*
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, po farbowaniu u fryzjera trzymał się jakoś 3 tygodnie, a teraz używam różowej płukanki aby go utrzymywać ;**❤️

      Usuń
  9. Masz świetny kolor włosów, bardzo Ci pasuje. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor włosów, też bym taki chciała ale boje się rozjaśniać włosy :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, jak mnie kusi taki kolor ajććććć nazywam go truskawkowym <3
    super wyglądasz kochana! :)

    Wyjazdu do Grecji mega zazdroszczę, baw się dobrze i czekamy na relację po powrocie :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)) Dziękuję ;**

      Usuń
  12. Ale masz piękne włosy. Tylko pozazdrościć. Ja mam jakiegos wypłowiałego bobra na głowie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahh Wyjazd do Grecji - mogę tylko pozazdrościć *o*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne włosy, no i ten wyjazd do Grecji... super! Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor włosów. Pasuje Ci! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ci pasuje! Piekny kolor. Zazdroszcze wyjazdu do Grecji:)

    gosiajozwiakmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasuje Ci taki kolor. Ja nie odwazylabym się 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz w tym kolorze:) Ja bym się nie odważyła haha:)
    Miłego obozu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie ci w tym kolorze, naprawdę super wyszedł :) Czekam na zdjęcia z kolonii z Grecji :)
    http://alexazarzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem że powtarzam słowa innych no ale cóż...włosy masz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń