piątek, 11 sierpnia 2017

#68 'my hair routine'




Hejka!
Tak jak obiecałam dzisiaj wreszcie przychodzę do Was 
z długo wyczekiwanym postem na temat moich włosów :)

Na początku opiszę tutaj po kolei co z nimi robię oraz jak o nie dbam...
A zapewniam Was, że nie robię praktycznie nic nadzwyczajnego :)

Zaczynając od mycia, robię to co 2 dni i najpierw spryskuję włosy sprayem ułatwiającym rozczesywanie z Avonu, który Wam bardzo polecam bo dużo łatwiej rozczesać po nim włosy :)
Co do szamponu, to szczerze nie mam jakiegoś jedynego ulubionego, tylko zazwyczaj biorę ten, który akurat mam pod ręką, jednak już dość długo używam szamponu
Dove, Intensive Repair Shampoo.

Po każdym umyciu nakładam maskę Kallos bananową lub czekoladową bo te zapachy najbardziej lubię :)
W zależności od sytuacji czasami suszę włosy, lecz częściej czekam aż po prostu same wyschną,
a szczególnie teraz latem, kiedy jest ciepło.

Gdy włosy mam już suche wcieram w niej olejek arganowy (głównie w końcówki) ale nie ma to dla mnie większego znaczenia z jakiej jest on firmy, ponieważ praktycznie za każdym razem kupuję jakiś inny haha.
Od czasu do czasu używam też mgiełki Radical do włosów, ale to głównie w upały, dzięki czemu włosy są trochę zwilżone i przyjemniejsze w dotyku :)

I to tyle co do pielęgnacji moich włosów, jak mówiłam nie robię z nimi praktycznie nic.
Do fryzjera chodzę bardzo rzadko, bo praktycznie co kilka miesięcy (raz lub dwa razy w roku)
 aby podciąć końcówki.
Co do tego czy kiedykolwiek farbowałam włosy to w te wakacje był mój pierwszy raz,
ponieważ rozjaśniłam włosy u fryzjera i używam tonerów aby nadać im różowy kolor i nic poza tym.

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, to piszcie w komentarzach a ja chętnie na każde odpowiem :)
Ponieważ jest to pierwszy tego typu post na moim blogu,
możecie napisać czy chcecie aby od czasu do czasu pojawiały się takie bardziej kosmetyczne wpisy,
z produktami których używam na codzień lub które polecam :)

UWAGA!
Dziś na moim kanale na YouTube pojawił się mój drugi filmik - Summer Look,
więc jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do obejrzenia --> KLIK

Miłego dnia xx ;**







Maja :)

10 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, ze włosy masz śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że o nie dbasz, bo są naprawdę piękne. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne mas włosy! Wydaje mi się,że kolor pomadki trochę się gryzie z twoją urodą. Coś mi w niej nie pasuje jednak zdjęcia śliczne,cała jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wcześniej wpadłąm na twojego bloga i zachwycalam sie twoimi wlosami! Super post! :))

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie włosy masz piękne :) Za to pomadka moim zdaniem nie do końca Ci pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze... nie przepadam za długimi włosami, sama mam dość krótkie włosy i uważam, że ich pielęgnacja jest zdecydowanie łatwiejsza i szybsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega śliczne zdjęcia ♥ wpadniesz?

    ♥http://xdivnkv.blogspot.com/♥

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne masz włoski, nie ścinaj ich nigdy!:)

    OdpowiedzUsuń