piątek, 21 lipca 2017

#65 'meet me in the hallway'


Wracam!
Chciałam Was przeprosić, za moją ostatnią nieobecność ale dopiero co wróciłam z wakacji
z rodzicami i nie miałam możliwości dodawania postów...
Mam tyle zdjęć przygotowanych, ale nie mam kiedy ich dodać,
dni tak szybko przelatują mi przez palce, że praktycznie budzę się a niemal za chwilę idę spać :/

Co do moich włosów...
Ostatnio posałam Wam, że chcę coś zmienić i tak też zrobiłam, ścielam 15cm, rozjaśniłam i miałam różowe włosy, teraz został niewielki ślad po różu ale w kolejnym poście na pewno pojawi się intensywny kolor moich włosów, osoby które śledzą mnie na instagramie, wiedzą o czym mówię :)

Ciągle dostaję też mnóstwo pytań co do moich włosów, więc postanowiłam, że napiszę o tym oddzielny post i wszystko w nim dokładnie opiszę ;)
Więc jeśli macie jakieś pytania lub chcielibyście coś więcej wiedzieć to pod tym postem możecie zadawać pytania a ja postaram się na nie wszystkie odpowiedzieć w tym właśnie wpisie :)

Co do stylizacji, to coraz bardziej podobają mi się właśnie proste outfity,
w których główną rolę odgrywają mom jeans :)
Ponieważ ostatnio bardzo modne są różnego rodzaju naszywki, postanowiłam połączyć
te dwie rzeczy i zamówiłam właśnie takie jeansy,
które znalazłam na Zaful - KLIK

Ostatnio też założyłam sobie musical.ly i powiem wam, że nawet się wciągnęłam, więc jeśli jesteście ciekawi to zapraszam Was na moje konto - @hi.maja

Miłego Dnia! x 😜



Maja :)

11 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś. <3
    Jesteś prześliczna!
    https://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja! Baaaardzo mi się podoba!:)
    https://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że miałaś jak odpocząć w wakacje, super stylizacja z motywami kwiatowymi.

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa, wspaniałe spodnie! <3 noo cudoo! piękna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja 😃
    Pozdrawiam😃
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś podobna do Angeliki Muchy :D Fajne zdjęcia!

    http://dustyredplace.weebly.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Super masz te portaski <3

    a na post włosowy czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne spodnie, chyba sama je sobie zamówię, bo szczerze mówiąc zakochałam się w nich!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te spodnie, sama takich szukam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń