sobota, 27 maja 2017

#60 Festiwal w Cannes 2017




Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem, a raczej zdjęciami kreacji, w których prezentowały się gwiazdy (w tym Polskie) na tegorocznym festiwalu w Cannes.
Przygotowałam zdjęcia najlepszych kreacji oraz tych gorszych...

Moim numerem jeden jest oczywiście cudowna kreacja Kendall Jenner!
Nie jest to żadnym zaskoczeniem, ponieważ jej suknia po prostu mówi sama za siebie!
 Kendall po raz kolejny błyszczała!

Drugą moją ulubioną kreacją jest ta od Jessici Mercedes,
niby prosta, czarna, lekka suknia, ale przyciąga wzrok i po prostu ma w sobie to coś co przyciąga wzrok, jest fenomenalna!

Szczerze mówiąc bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie też stylizacja Dody, która bardzo mi się spodobała. Wiem, że zdania co do tej sukni są podzielone.. ale jak dla mnie naprawdę wymiata!

Dobra, a teraz czas na najgorszą kreację wieczoru...
O niej w internecie od początku jest głośno.. Bella Hadid pokazała się bardzo słabo, jak widzicie na zdjęciach (przed ostatnie zdjęcia) jej czerwona suknia pokazywała zbyt dużo... co nie było zbyt eleganckie oraz ładne...

A Wam która stylizacja najbardziej przypadła do gustu?
Może zmienilibyście w nich coś?
Kto według Was ubrał się najgorzej?
Piszcie w komentarzach, jestem bardzo ciekawa Waszego zdania :)

Miłego weekendu!


























Maja :)





9 komentarzy:

  1. Świetne kreacje :D
    10 kreacje najbardziej mi się podoba :D
    Ślicznaa <3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłaś podpisać fotki, bo nie wszystkich kojarzę.
    Wg mnie bardzo ładnie wyglądała Maffashion. Dzisiaj rano w Pytaniu na śniadanie chwili jej sukienkę. Mówili,ze wybrała jakiegoś mało znanego francuskiego projektanta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kreacje mają coś w sobie i przykuwają uwagę swoją oryginalnością :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre gwiazdy mają przepiękne kreacje. Sukienka Dody bardzo mi się podoba, Kendall jak zwykle wygląda fenomenalnie. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Kendall i Maff wyglądały zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, ta czerwona sukienka stanowczo za dużo pokazuje. Z Polek na czerwonym dywanie - zakochałam się w kreacji Maff <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Prowadzisz rewelacyjnego bloga <3
    z chęcią tutaj wrócę, jak tylko pojawi się nowy post :)
    pozdrawiam i życzę powodzenia :*
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasza piękna Maff *.*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie moim zdaniem wyglądała Mercedes:)

    OdpowiedzUsuń