czwartek, 17 listopada 2016

#42 Buongiorno Italia! cz.2

 
Hejka, dziś przychodzę do Was z drugą częścią mojej "Włoskiej Podróży"
na początku chciałam Was znowu bardzo przeprosić za to,
że posty nie są dodawane regularnie raz w tygodniu, ale ja po prostu nie wyrabiam z czasem...
Póki co mam tyle nauki, że nie mam czasu na porządny sen, naprawdę nie pamiętam kiedy
ostatnio się naprawdę wyspałam...
Mam nadzieję, że zrozumiecie :)

Tydzień temu byłam na koncercie Justina Biebera w Krakowie i pomyślałam,
że jeśli chcecie mogę napisać o tym post, myślę, że mogłabym napisać coś o organizacji,
dojeździe, moich odczuciach i oczywiście coś o samym koncercie :)
Więc jeśli chcielibyście tego typu post to piszcie w komentarzach co sądzicie :)

A i koniecznie napiszcie mi czy podobają się Wam zdjęcia :)

Miłego dnia!! :)
 




















































 
Maja :)

12 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, Włochy są absolutnie rewelacyjne i bardzo lubię tam jeździć. :) zwłaszcza że tyle fajnych rzeczy jest tam do zobaczenia, nie mogę się doczekać, żeby wreszcie do Rzymu pojechać. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, sama byłam we Włoszech i sama wiem jak tam jest pięknie!

    zapraszam do mnie na konkurs, super nagrody do wygrania!
    i proponuje wziajemną obserwację
    nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsca <3 Tylko pozazdrościć <3 I śliczne zdjęcia *.*

    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Chętnie przeczytam post p koncercie Justina w Polsce, bo słyszałam, że Justin był zachwycony, ale było kilka zgrzytów z organizacją. Zaobserwowałam bloga i będę częściej wpadać :) ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zdjęcia, chcielibyśmy kiedyś tam pojechać, to przepiękne miejsce. Poprostu pozazdrościć!
    Offmodells.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna wycieczka
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazje odwiedzić Rzym, cudowne miejsce! Pełne urokliwych uliczek i architektury! Masz przepiękne włosy :)


    Pozdrawiam,
    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne widoki, idzie się zakochać

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wszystko wygląda
    i od zdjęcia z lodami aż mi się ich zachciało :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci zazdroszczę, sama byłam w Wenecji i według mnie miasto jest urzekające.
    Świetne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to z Lamborghini :)

    MARTHA-ZAPRASZAM💋

    OdpowiedzUsuń