sobota, 17 września 2016

#37 Tommy Hilfiger x Gigi Hadid



Hejka, tak jak ostatnio obiecałam,
dzisiaj dodaję post o jednym z pokazów, który najbardziej spodobał mi się
na tegorocznym New York Fashion Week.
Jest to pokaz Tommy'ego Hilfiger'a z kolekcji jesień/zima 2016,
którego twarzą jest Gigi Hadid :)

Mam tutaj dla Was parę stylizacji zaprojektowanych przez Gigi dla Tommy'ego,
które najbardziej przypadły mi do gustu oraz kilka zdjęć z przepięknego pokazu tej kolekcji.

Moim zdaniem jest to jeden z tych pokazów, gdzie miejsce i aranżacja grają główną,
wspaniałą rolę.
Jak dla mnie wszystko, każdy szczegół jest tam idealnie dopasowany i komponujący się z resztą :)
Bycie na takim pokazie to na prawdę coś wspaniałego <3

A Wy co sądzicie o stylizacjach Gigi i o samym pokazie? :)

Miłego dnia! :*
 

 










 



 







 
Maja :)


11 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizację bardzo mi się podobają, są świetne. Ile bym dała żeby mieć chodź taką jedną skompletowaną :) Nie mówiąc już o tym żeby się znaleźć na pokazie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gigi jest moim małym priorytetem, uwielbiam ją i jej niezwykły styl. Dla każdej nastolatki, a przynajmniej większości, jest wielkim wzorem. Na pokazie wyglądała świetnie!
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Gigi Hadid i Hilfigera~! Oglądałam relację z tego pokazu i naprawdę jestem zachwycona, mam nadzieję,że kiedyś uda mi się być na jego pokazie ♥

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam relację z tego pokazu na snpchacie i wszystko wyglądało tam cudownie!
    Moim marzeniem jest żeby kiedyś znaleźć się na tak dobrym pokazie, obojętnie w jakiej roli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 70% stylizacji mi się podobało :)
    Najbardziej z nich spodnie :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi sie te stylizacje . Nie są aż takie przesadzone jak na innych pokazach mody :D



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacje, uwielbiam Gigi i oglądałam już rzeczy z tej kolekcji na zalando i przymierzam się do zakupu :)) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje, uwielbiam takie post!

    OdpowiedzUsuń