sobota, 4 czerwca 2016

#19 Nanobytes

Hejka, dziś pojawia się pierwszy tego typu wpis na moim blogu...
Mianowicie dostałam do przetestowania cukierki fizmy Nanobytes
i chciałabym się tutaj podzielić z Wami moją recenzją na temat tych słodyczy.
 
W ogóle jest to moja pierwsza współpraca, z jakąkolwiek firmą
i bardzo się z tego powodu ucieszyłam, bo niby taka drobna rzecz a cieszy :)
Więc mogę powiedzieć, że jest to taki mój mały sukces :)
 
W paczce którą dostałam znalazły się trzy opakowania cukierków,
2 o smaku gumy balonowej i 1 o smaku truskawkowym
oraz ekologiczna torba z logiem firmy.
Pierwszy raz jadłam te cukierki i muszę przyznać,
że są na prawdę bardzo dobre i chcę je Wam polecić :)
Cukierki bardzo zasmakowały również mojemu bratu,
który z chęcią pomógł mi je zjeść :)

Jeśli Wy również chcielibyście spróbować tych kosmicznych
cukierków to są one dostępne w Rossmannie i tego typu sklepach :)
A jeśli już je próbowaliście to piszcie w komentarzu
czy Wam smakowały i który smak lubicie najbardziej :)

Miłego dnia :)

 





Maja :)
 


7 komentarzy:

  1. Wow! Nigdy o nich nie słyszałam :)) chętnie ich spróbuję, będę tu zaglądać :* www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Nigdy nie widziałam takich cukierków. :o Muszę kiedyś spróbować... Pozdrawiam i czeka na więcej wpisów. :)
    http://bbatmanija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy! Wydają się ciekawe, ale unikam słodyczy.
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te truskawkowe są mega pyszne ;P
    Teraz mam te o smaku gumy balonowej i są kwaśne trochę za bardzo :/
    Obserwuję ;)
    zapraszam do mnie ;P
    anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. guma balonowa musi być mega! zjadłabym <3 obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. coz nie zbyt przepadam za takiego typu słodyczami :D
    i gratuluje ci wspołpracu :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń