wtorek, 26 kwietnia 2016

#15 Coachella 2016

Hejka, dzisiaj mam dla Was Coachella'owy post,
jak tylko zobaczyłam te wszystkie przecudne zdjęcia,
to od razu postanowiłam, że muszę dodać taki post.
Wiem, że znowu trochę czasu mnie tutaj nie było, ale wiecie egzamin gimnazjalny itp.
a teraz w sumie to pozostały mi około 2 tygodnie nauki a potem to już luzik,
więc mam zamiar dodawać dużo więcej postów.
Wracając do Coachelli to jejku ten festiwal jest taki boski,
a co do stylówek Coachellowych to mega mi się podobają i uważam, że są jedyne w swoim rodzaju,
po prostu są nie do podrobienia i wyróżniają się w tłumie bez dwóch zdań :)
Mnie najbardziej do gustu przypadły stylizacje Maffashion, Kendall i Kylie Jenner, Eleanor Calder i Jessici Mercedes.
A Wy co sądzicie o Coachellowych stylówkach?
Kto Waszym zdaniem wyglądał najlepiej?
Czekam na Wasze komentarze :)
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Miłego dnia :)
 
 

























 

 


 Maja :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te zdjęcia :) Pierwszy raz słyszę o czymś takim, lecz teraz z całą pewnością poczytam o tym więcej.
    Pozdrawiam, Czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Cię zainteresowałam :)

      Usuń
  2. Fajnie że dałas tyle zdjęć miło się ogląda i czyta oczywieść super post

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Nigdy nie słyszałam o tym festiwalu, ale z chęcią dowiem się o nim czegoś więcej. Poza tym masz naprawdę fajnego bloga, obserwuję :)
    Zapraszam do mnie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to naprawdę bardzo miłe i motywujące :)

      Usuń
  4. Mega zdjęcia. Najbardziej spodobała mi się stylówka Maff 💖 Chodź każda z nich jest przepiękna.
    http://bbysun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń