sobota, 21 października 2017

#75 'just like you'




Hejka!
Ostatnio tak się tutaj tak rozpisałam, więc dzisiaj chciałam napisać krótką notkę,
żeby Was tutaj nie zanudzić haha
Dzisiaj stylizacja, którą jeśli śledzicie mnie na moim Instagramie,
mogliście już jakiś czas temu zobaczyć :)

Czarno-biały look, krótki sweterek, jeansy i dodatki,
które odgrywają w tej stylizacji główną rolę.
Jako że jest teraz taki szał na kabaretki postanowiłam wykorzystać je w tej stylizacji,
gdyż idealnie współgrają z resztą :)
Okulary retro - nadają outfitowi charakteru i zdecydowanie przykuwają wzrok :)
Jeśli chcecie zwrócić na siebie uwagę, postawcie zdecydowanie na
modne dodatki, nie muszą być to wcale okulary czy kabaretki,
w tym sezonie królują również kolorowe, wzorzyste skarpetki,
czy podczas chłodniejszych dni czapki,
dzięki którym żadna stylizacja nie będzie nudna!
Uwielbiam takie połączenia!
Pamiętajcie, że modą można bawić się na wiele sposobów
i dzięki temu wyrażać siebie i swój styl!

Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba :)
Piszcie w komentarzach jakie są Wasze ulubione dodatki,
a być może to Wy zainspirujecie mnie do kolejnego outfitu!

Miłego dnia! xx ;**














Maja :)

16 komentarzy:

  1. Wow mega podoba mi się twoja stylizacja jest cudowna!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja. Sweterek bardzo do ciebie pasuje! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kabaretki i spodnie to naprawdę ciekawe połączenie, jeszcze z takim się nie spotkałam a robi wrażenie:)
    Jesień kojarzy mi się z kapeluszami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz fantastyczną figurę! a na jesień u mnie najlepiej sprawdza się kapelusz, ciepły szal i ponczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie dodatek, ale kocham się w płaszczykach. Także mimo tego błota za oknem, lubię jesień, bo w końcu mogę je nosic. :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetną masz figurę. CAła stylizacja ją podkreśla :)

    http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wystające kabarektki spod spodni bardzo mi się podobają, ale dołem spod nogawek. Górą już nie bardzo. Pomimo tego Ty w tej stylizacji bardzo ładnie wyglądasz :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ! Mi osobiście nie podobają się te stylizacje z kabaretkami :p
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie stylówki ! Trafiłaś całkowicie w mój gust :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, najbardziej spodobało mi się ostatnie zdjęcie. Look pasuje, sceneria - 10/10!

    Pozdrawiam!
    https://problemymugoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lenonki, nigdy nie wychodzą z mody szczególnie rozmiar XL. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest źle, ale popracowałabym trochę na pozowaniu, ponieważ wszystkie zdjęcia są bardzo podobne. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. matko prześliczna jest ta stylizacja! pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń